7 Ağu 2009

Siyah sandalete yeni hava ve takım çanta

Siyah mini elbisemi nasıl tamamladığımı anlatacağıma söz verdim sizlere. İşte o elbise için artan kumaşlardan hazırladığım diğer takım parçalar.
Çanta:Efendim çantanın içini sert tutacak madde Rest'in süper emici damlalığı (sadece linkteki bilgiyi bulabildim alelacele, en öndeki ürün bu çanta için kullanıldı,mutfak malzemem feda olsun çantama:), dışını kaplayan kumaş siyah mini elbiseden artan kumaşlar, güller ve yaprakları için de deri görünümlü jarse elbisemden artan kırpık parça kumaşlarım. Bir de mıknatıslı düğme ve askı olarak da zincir takıldı ve bitti.
Sandaletler: Çok fazla giyemeden sıkıldığım siyah sandaletlerime (sağ üst fotoğrafta önceki ve sonraki hali var) sezon trendinden biraz hava katıldı. Sol aşağıda gördüğünüz fotoğraftaki gibi bir şerit yapıldı çift kat dikilerek(siyah mini elbisenin kumaşından yine) ve ortasından siyah lastikle farbela haline getirildi. Sandaletin ön kısmıdan hafifçe çeçiçeğin iki yanından iğne iplikle sabitlendi ve diğer ucu da içe 0,5 cm kıvrılıp tünel oluşturuldu dikilerek iki bağcığın geçip bağlanması için ve düğüne hazır oldum böylelikle; elbisem,sandaletlerim ve çantamla takım halinde.

4 yorum :

ANTİGONE dedi ki...

Çok güzel olmuşlar. Yalnız çantanın yapımını anlayamadım, kullandığın mutfak malzemesinin de nasıl birşey olduğunu. Çizerek anlatsan ya bize ;))
Sevgiler...

Suzy dedi ki...

Antigone; yakında hazırlarım çanta yapımını ve bezi de fotoğraflı olarak görürsün orda. Biraz daha sert bir yapıda olduğu için onu tercih ettim. Elyaf diyordu burda dergisinde ama bence çok yumuşak o el çantası için. Şekilli durması için bunu tercih ettim.

ateşböceği dedi ki...

Suzym canım benim, senin önceki yazılarını karıştırıyordum.. Sayende evde değerlendirilecek bir sürü şey buluyorum bu aralar ;) Ve işyerindeki arkadaşlardan gördüğünde bol bol iltifat alıyorum.. Aaaa bunuda mı sen yaptın diyorlar ya, kendimi çok becerikli hissediyorum birden :))) Yeryüzüne inmem biraz zaman alıyor sonra :))) Şaka bi yana acayip hevesleniyorum senin yaptığın cicileri görünce.. Dolapta seninkilere benzeyen siyah sandaletlerim vardı, onlara ne yapsam diye düşünüyorum şimdi.. hmmm..
Buldum, bulduuuuum.. ;)

Suzy dedi ki...

Fatma Sultan: Nasıl ama, ben de üstüme illa kendi yaptığım bişeyi taşıyorum. Sonra böyle iltifatlar alınca aynen senin gibi oluyor. Keyfini çıkar. Hem paranı istediğin başka şeylere değerlendirirsin di mi ama, her yaz yeni sandalet almaktansa...:) Bazen de öyle oluyor ki insanın ayağı rahat ediyor mesela ayakkabıda, e zamanla şekli de kayınca böyle rötuşlarla da çözülebiliyor. İnsan istesin yeter ki herşeye çözüm var. Bak bak bloğa, belki bambaşka bişey aklına gelir yaparken:) Bu geri dönüşüm bulaşıcı haaa...