6 Haz 2009

Siyah düğümlü elbise

Burda dergisi 2008/2'den günlük mini bir elbiseyi, kumaşın da yardımı ile gece elbisesi haline getirdim. Üzerinde minik oynamalarla tabi. Elbiseyi uzun biçtim ve diz hizasından itibaren ön iki parçayı kenarlara doğru kestim ki rahat yürünsün ve şık bir görünüm olsun. Deri görünümlü kırışık jarse kumaşla bu kadar şık oldu işte. Tek omuzu düşürünce de çok vamp bir hava verdi. Bu aralar çok moda oldu bu deri görünümlü jarseler hele de kırışık olunca benim gibi acemi terzilere büyük kolaylık sağlıyor çünkü ufak tefek dikiş kusurları ustalıkla kumaşın kırışıkları ile kapanıyor. Gittiğim özel bir gecede prova ettim elbiseyi kırmızı topuklu ayakkabılarımla. Yürürken fazla açılmasın diye içten çaktırmadan iki ön eteği dikmeme rağmen her adımımda açılacak gibi olup da açılmaması yürek hoplattı. Ben çok eğlendim bu elbiseyi giyerken. Duyduğum iltifatlar da cabası. Dikecek olanlara söyleyeyim, öndeki düğümün kaba durmaması için, ince jarseleri tercih edin yoksa önünüzde kocaman bir düğüm göbeğinizi kocaman gösterebilir. Model riskli sayılır ama doğru kumaşla süper oluyor.

4 yorum :

ella dedi ki...

çok güzel bir elbise olmuş, eline sağlık canım :) dikiş diken bayanları iyice kıskanmaya başladım ben :))

Suzy dedi ki...

Owl; oyyy kıyamam, dersleri bitirince sen de dikersin, yok elinden gelmezse üzülme biz dikeriz:)

Mutfaknotlari dedi ki...

süpersiinnn
harika bir sayfa
yaz için bişiler ararken geldim sayfana sonra baktım yok elbise diktim falan derken hayran kaldım
ne harika şeyler dikmişsin bu konuda eğitim falan aldınmı
bende nasıl hevese geldim anlatamam
yarın ilk iş bişiler kesip dikeceğim herhalde
sevgiler
izlediklerim arasına ekledim hemen büyük bir zevkle

Suzy dedi ki...

Melisa: teşekkür ederim. Beğendiğine sevindim. Dikiş için hiç bir eğitim almadım. Tamamen merak ve sevgi. Dikmeyi istemek yeterli. Bazı yazılarımda pratik dikiş önerileri var mesela "D" harfli elbiseyi deneyebilirsin. Onun nasıl dikildiğini anlattım. Açıkçası onu elle diktim. Kesinlikle zor değil. Başaracağına eminim. Yine beklerim bloğuma, sevgiler...