4 Ağu 2009

Siyah mini elbise


Kendim tasarladım, kendim kestim, kendim biçtim, kendim diktim. Tümüyle bana ait bir elbise. Bu nasıl kumaş diyorsanız ben de anlayamadım. Üstünde bir sıra sağa bir sıra sola bakan zigzag katlamaları sayesinde müthiş esnek, daralt daralt bitmedi, saten gibi parlak, poşet gibi hafif ve tamamıyle sentetik bir yapıda...
Baştan beri straplez olarak tasarladığım elbiseme son anda bir kaza olmasın diye çapraz duran bir askı diktim. Askının omzunda aynı kumaştan (fotoğraftan dolayı) görmediğiniz minik bir kelebek var, bu yüzden de kelebek bir broşla tamamladım. Daha nelerle tamamladığımı buradaki yazılarımda göreceksiniz. .

7 yorum :

MAYdesignorg dedi ki...

Çok şık eline sağlık. Pasajdakilere de baktım harika ürünler hayırlı satışlar canım.

embir dedi ki...

ah bu da harika olmuş, bayıldım. Kumaşta süper duruyor.

bahar yorgun dedi ki...

sevgili lilibebek maşallah fabrika gibi çalışıyorsun tü tü nazar değmesin ellerine sağlık çocukla nasıl başarıyorsun bunları...

çiçek dedi ki...

elbise süper olmuş.kumaşıda çok güzel bence ellerinize sağlık..

Suzy dedi ki...

Maydesignorg; teşekkür ederim.

Embir; kumaş çok ilginç gerçekten ya, değişik bir havası var ve farklı hisettiriyor.

bahar yorgunu; teşekkürler, çocuk uyurken ya da anneciğim bakarken dayanamayıp bişeyler yapıyorum en pratiğinden. Anneler olmasa....

çiçek: teşekkürler.

Unknown dedi ki...

bende yorumun için teşekkur ederim..bu arada zor olmuyormu jarse dikmen overlock varmı...cok şık olmuş..sabah ve gece baktım bloguna..yorum yazınca hani bende varım anlamında gibi oluyor ..cogu zaman yorumsuz geciyorum farkındasın degil mi...

Suzy dedi ki...

minikmimik; Jarse için uygun iğneler bulunca daha kolay oldu açıkçası, ama uygun ayarı tutturamazsam sorun yaşıyorum yine de. Bir de ozigzagla istediğin kadar esnek olabiliyor sadece sıklığını biraz daha sık yapın diyor kitapçıkta. Son olarak da ip koparmaları sorun. Yani sorun var canım olmaz mı, ben sonuca bakıyorum:) Fena değil ve benim için kafi. Yorumlara gelince ben de çoğu zaman vakit bulamıyorum yorum yazmaya ama olsun, ben izlendiğimi biliyorum elbette. Sen de bil.