28 Eki 2011

Zig Zaglar Moda

Pantalon kalıp: Burda 2010/02
Bluz: Burda 2009/2 
gömlek kalıbı model: 125
Yazdan beri beklettiğim fotoğraflar var, hatta güncel olması için yeniden kombinleyip yeniden çekilen fotoğraflarla sizlere yazarım dedim ama yine olmadı. Sonbaharda zig zaglar moda olacak diyecektim, bu moda kışın da sürecek, çizgililer tahtını zig zaglarla paylaşacak diyecektim... Nitekim hayat bize zig zaglar çizmeye başladı ve tekdüze ama mutlu sürüp giden hayatımız üzücü olaylarla zigzaglanmaya başladı. Mutlu olacak minicik mucizeler aradık son bir kaç gündür. Aşağıya giden moralimizi yukarıya çekecek ufak sevinçlere sarıldık. Hayatın ne olduğunu hatırladık belki! Hayat bir gülüp bir ağlamaktı, düşüp düşüp ayağa kalkmaktı, hatırladık. Hayatın da değişmeyen bir trendi var nihayetinde; Zig Zag'lar...


11 yorum :

ANTİGONE dedi ki...

di mi? hep iniş çıkışlarla bezeli hayat. bazılarımız için daha da fazla...

Suzy dedi ki...

Antigone: Evet, her şeyi öğrenmeye geliyoruz hayata sanki. Her tür acıyı tadıyoruz ki güzel anların tadını çıkarabilelim ve aldıklarımızı verene hainlik etmeyelim. Çünkü gerçekten bazılarımız daha büyük bedeller ödüyor.

Recep Altun dedi ki...

Merhabalar,

Değirmenden Mektup Var isimli blog sayfamın http://yazblogcu.blogspot.com olan link adresi; http://degirmendenmektupvar.blogspot.com olarak değişmiştir.

Selam ve dualarımla.
Recep Altun

Adsız dedi ki...

Bu iniş ler Bizi öyle bir uzuyorki bedenen ve ruhen yıkıyor bu olaylar karşısında kolumuz kanadımız kırılıyor adeta çok şükür Allah beterinden korusun

Adsız dedi ki...

hani bir buluzun kalibini yayinliyacaktin elimde kumasim makasim birde uykusuz kalacagim gecem ile bekliyorum sevgiler

Suzy dedi ki...

hayatadair.com: bi keyifimi toparlayayım, yayınlıycam ama aynı bluzden mi bahsediyoruz bilemedim. Şimdi yalan söylemiş olmayayım. Yayınlayacağım bluzun daha fotoğrafını bile yayınlamadım ama tüyo filan vermiş olabilirim yorumlarda.

Adsız dedi ki...

evet verdiginiz tuyodan bahsetmistim tesekkurler

Unknown dedi ki...

soo chic!!! you look great!
I just found your blog and I'm really happy I did!
I'm your follower from now on!
xoxo

Recep Altun dedi ki...

Merhabalar,

Moda ile ilgili görsel paylaşımınız çok güzeldi. Yaşımız kemale erse de, yeni bir giysi bizleri ne kadar mutlu ediyor değil mi? Bu yenilik karşısında sevinmek için illa çocuk olmamız gerekmiyor... İnsanları mutlu eden her türlü çalışmayı seviyor ve destekliyorum.

Selam ve dualarımla.

keyf_i sibel dedi ki...

ya yine harika bi konbin .tamamıyla çok cici olmuş.ben sarıyı sevmem normalde ama burada çok cici durmuş.ellerine sağlık..

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

yeşil ve sarının müthiş uyumu...