19 Eki 2011

Sıcacık günlerden kalma anka kuşları...

Pantalon kalıp: Burda 2010/02

Sıcacık günleri geride bıraktık. Elimizde sadece bu fotoğraflar kaldı; sıcak renklerde, incecik giyindiğimiz, inci boncuk taktığımız, anka kuşlarına sarındığımız, dans ederek pozlar verdiğimiz (Lili;) bu fotoğraflar...
 
Pantalonun kalıbını daha da sık göreceksiniz gibi geliyor bana. Üzerime tam oturan bir kalıp olduğu için çok sık kullanıyorum. Bluzu da buradan anımayacaksınız. Üzerindeki kuşları bu postta daha net görüyorsunuzdur. Kalıp olarak 38 beden bir elbise kalıbının üst kısmını daraltarak kullanmıştım ama kalıp bilgilerini kaydetmeyi unutmuşum bu yüzden paylaşamıyorum. 

14 yorum :

gülümse dedi ki...

bence bu pantolon kalıbını hep kullanmalısın tam üzerine göre olmuş

Unknown dedi ki...

Bu kadar güzel bir kumaştan bu kadar güzel bir bluz dikilebilir herhalde... Kumaş ve model birbirini tamamlamış adeta. Pantolon da cuk oturmuş ve çok yakışmış canımın içi :)

Suzy dedi ki...

gülümse: haklısın, kullanıyorum, acaba bu kalıbın üstü ile geniş paçalı yapabilir miyim diye düşünmeye bile başladım. Bakalım deneylerim olumlu sonuçlanırsa sizlere de gösteririm.

Müge: Kuşumsun:D İçin güzel senin amaaaa:D Çok seviyorum kuşumu.

designbyeda dedi ki...

çok çok çokkkk beğendim.kumaşla bluz birbirine bu kadar uyum sağlar.

inanır mısın bugüne kadar kendime hiç pantolon dikmedim.aman kilolu gösterir mi, aman kalça kısmını yayar mı korkusundan.kalıptan korktuğum için yani..ama bu kalıbı deneyeceğim.güle güle kullan canım.
aynı kalıpla geniş paça yapabilirsin bence de.çok çok öptüm..

Love Joice dedi ki...

you have a great blog! please check out my blog and follow if you like, I promise to do the same for you! xx
www.lovejoice.blogspot.com

Suzy dedi ki...

designbyeda: kesinlikle deneyeceğim şu bol ama çok çok bol paçalı pantalon işini. Şimdi iyice motive oldum Edoşum:D Beğenmene çok sevindim. Kendine de dik bence öyle kulp takma pantalonlara, yaycakmış ta bilmemneymiş, sıkı kızlarız alimallar:D hehe;)

Love Joice: Hi, I'm happy that you like my blog. I sow your grey outfit on your blog and really like it, so I'm your follower till now. Kisses;)

ANTİGONE dedi ki...

bana beli çok yüksek gelmişti bu modelin. ama sende çok güzel durmuş, ben de deneyeceğim. sağol tatlım :))

okuyan dedi ki...

Pantolonun rengine ve duruşuna bayıldım. Gömlek de tiril tiril harika.
Lili'nin eteğini ve beresini de çok beğendim:)
Sevgilerimle.

Suzy dedi ki...

Antigone: Evet normalde beli daha yüksek, ben biraz düşürmeye çalıştım işte göz kararı.

okuyan: Çok teşekkür ederim, beğenilmek ne güzel:D

Love Joice dedi ki...

Following you back, thank you! xx Joice

Malko dedi ki...

Nice :)

Adsız dedi ki...

Merhaba:)
Pantolona bayıldım ya harika durmuş sizde..acaba pantolon kumaşı nedir?

Suzy dedi ki...

Adsız: Likralı - pamuklu bir kumaş. Cinsini bilmiyorum. Tekstil eğitimim pek de öööyle gelişmiş değil.

Modavesaire dedi ki...

bu akalıbı ben de çok seviyoruum:) çok hoş bi kombin olmuşş:)))