19 Ağu 2010

Çantamın askısı - benim kemerim

Bir çok çantayı alırken, içinde onu omzumuza çapraz asmak için verdikleri uzun sap vardır. O uzun sapın iki yanında mutlaka çantaya takılacak iki kanca vardır. Dün dışarı çıkarken tam da "onu çantamdan atayım, nasıl olsa kullanmıyorum" demişken, aklıma o sapı kemer olarak kullanmak geldi ve hemen elbisemin üzerine taktım bile. Bu sabah da bu fikir üzerine varyasyonlar geliştirdim ve hani şu" kemere çiçek" modasını da yeri gelmişken değerlendireyim dedim.

Tek yapmanız gereken kancaları birbirine iliştirmek ve askının ayar yerinden belinize oturtmak. Artık siz de bir kaç çiçekle kemerinizi süslemek isterseniz atıl bir kumaş parçasını güzel birer çiçek gibi büzüştürün, sabitleyin ve arkasına broş iğnesi takın ya da sürekli öyle kullanacaksanız dikebilirsiniz de...
Fikir benim, keyif sizin. Bol keyifli eğlenceli bir gün diliyorum...

24 yorum :

Demet / Demetoloji dedi ki...

Aklına sağlık ;) Süper fikir, 10 numara :)

Sevtap dedi ki...

Çok güzel olmuş canım çok iyi fikir güle güle kullan.Lilimi de çok öp yerime emi.

Sinem Özer dedi ki...

çok pratik we kullanışlı ama bnm gibi bir wücut yapısına sahip bayanlar nasıl kullansın cnm bnmmmm :))

Unknown dedi ki...

Aaaa çok iyi fikir be, senin saksı bizimkilerden farklı çalışıyo :) Geri dönüşüm senin işin bebeğim :) Benim favorim alttaki beyaz ve altın...

Suzy dedi ki...

cheerful demet: teşekkürler güle güle kullan fikri:)

karabıdıkım: ohhh zaten özledim kuzumu. Öperim öpmem mi akşama görücem onu. İki kere de senin için öperim yaramazımı.

miss: senin için yazıya ekleme yaptım:) Askının omuza ayar yerinden beline ya da basenine göre ayarlıyorsun. Üstelik ister çift kısmı arkaya ister öne de koyabilirsin hep farklı görünüyor. Bence hırka üstüne bile kullanabilirim bu manyak fikri. 1-2 deneme ile vücuduna uyumlu bir görünüş bulacaksın zaten:) Horlama şu vücut tipini. Okuyand da Norte Damme'ın kamburu sanacak. Manken gibi hatunsun allah daha hangi güzelliği versin sana. Yahu sizin evde ayna mı yok? Baksana biraz onlaraaaaaaaaaaaa!! A aaaa! Suzy ablayı deliye bağladı 2 dkkda:) Şeviyorum ben seni:)

Müge: haha, saksı mı:D Evet evet petunya saksısı:D Valla geri dönüşüme daha çok kafam çalışıyor sanki. Her gün bişey yumurtluyorum. Sonum hayır ola:D

Nilgün Komar dedi ki...

ay canım benim bende çok yaparım böyle :) takım kemer aramaya gerek kalmıyor hakikaten.. muck

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Barış Manço aynalı kemer ince bele diyordu ya,
senin de çiçekli kemer ince bele çok yakışmış. ellerine sağlık canım
senin blogun diğer adı GERİ DÖNÜŞÜM CENNETİ olsun:)))

Suzy dedi ki...

celebi 74: aaa:) gerçekten mi? yalnız değilim demek ki:)

örgüçantam: OLSUN diyorum:)çok teşekkür ediyoruuuum:)

Trudy dedi ki...

Cute idea. Very chic.

Trudy
www.sewingwithtrudy.blogspot.com

Gülcan dedi ki...

maşallah.böyle şeyleri çok severim ama bu konuda hiç becerim yoktur.

Unknown dedi ki...

aklıma gelmez böyle fikir derim ya yaratıcılık ayrı birşey diye:)

Yeşim dedi ki...

Şahane bir fikir tatlım. Çok yakışmış, güle güle kullan :)

ANTİGONE dedi ki...

süper fikir tatlım ya, evde birsürü var bu askılardan hakkaten. ben de nicedir napsam bunları diyordum ;D

Suzy dedi ki...

Trudy Callan: Thank you Trudy.

Gülcan: teşekkürler. Eminim başka konuşarda vardır becerileriniz.

Dikişdersi: çok sağ ol hocam. Sıra atmaya gelince atmamak için hep bir bahanem oluyor:) işte...

yeşim: teşekkürler...

Antigone: Ben son anda çantadan atarken düşündüm bunu:) İşime yarayacak gibi duruyor. Çiçekli hallerini çok sevdim çünkü. Öptüm sizi:)

embir dedi ki...

Uzun zaman yoktum ya acısını çıkartmak için yaptıklarına bakıyorum. Ay şahane şeyler. Kemer, bluz.. ben incelemeye devam ediyorum, emeğine sağlık suzycim.

Suzy dedi ki...

embir:hoşgeldin, gez tabi:) Umarım taşınma işi de hayırlısı ile bitmiştir artık...

Unknown dedi ki...

aaaa bu süpeeeer !

Carmen dedi ki...

Love the clothes and your style.
http://allthatglitters-allthatglitters.blogspot.com/

Suzy dedi ki...

sena: teşekkür ederim.

allthatglitters: thanks:)

suhuba dedi ki...

Vallahi bayılıyorum size. İnsanın beyni buna çalışınca insan hakikatenüretmeye başlıyor. Beyne bir kere bu komut verilmeye görsün:) Süper ben çok beğendim. Kullananlar bile varmış. Hep söylüyorum kadınlar harika diye. Ama öyleler :)

Fatima dedi ki...

lovely belt!

Suzy dedi ki...

suhuba: Evet beyin olağanüstü bir nimet:D Olmayanı var eder adeta... Ve evet kadınlar harika bence de;) Beğenmenize sevindim. Yine beklerim.

fatima: thanks...

nuralp dedi ki...

BA-YIL-DIM!!! SÜPERSİNİZ VALLA NE DESEM BOŞ. BU FİKİR HARİKA. ÇANTAYLA UYUMLU KEMER TAKMA DERDİNEDE SON VERİYOR. BENDE O UZUN SAPLARI HİÇ KULLANMAM:) BENDE SİZDEKİ KADAR GÜZEL DURACAĞINI SANMIYORUM AMA. BU FİKİRDEN YOLA ÇIKARAK BENDE BİŞEYLER YAPARIM DİYE DÜŞÜNÜYORUM. AKLINIZA SAĞLIK... SEVGİLER...

Suzy dedi ki...

Nuralp: Sakın öyle emeyin. Kemerleri çok çeşitli kullanabilirsiniz. Artık t-shirt - gömlek üstüne hatta hırkanın üstüne bile kemer takıyorlar. Biraz deneyin, mutlaka harika bir yer bulacaksınız kemeriniz için. Ben bana yakıştığını düşündüğüm yerde kullandım ama siz daha yukarıda da takabilirsiniz. Beğenmenize sevindim. Sevgiler benden de...