24 Haz 2010

Deri broş ve etek

Geçenlerde Markafoni'de bir elbisenin üzerinde gördüğüm deri güllü lastik bir kemer hoşuma gitmişti. Ben de evdeki deri jarselerle hemen bir kemerimi değiştirmeyi düşünmüştüm. Ne var ki son anda kemeri değiştirmektense bu gülü kendi başına bir broş yapıp istediğim yerde kullanmayı düşündüm. Yukarıdaki fotoğrafta deri gül broşumu, kemerimin üstünde (en solda) ya da straples badimin gereksiz dekoltesinde görebiliyorsunuz (en sağda, göremiyorsanız resme tıklayın büğüyecektir:). Hatta resimde göremiyorsunuz ama ben istersem bunu tacımda, çantamda da kullanırım, hatta bir kurdele ile ayak bileğime de bağlayabilirim. Alın size fikirler...
Eteğe gelince; kalıp Burda dergisi 2010/04, model 111B'dir. Aslında koca bir fiyonk ile kendiliğinden süslü olması gereken eteğim, kumaşımın az gelmesi ile yetim kaldı. Duruşu çok hoşuma gidiyor eteğin. Sanırım farklı renklerini de çalışacağım. Böyle etekler Tekirdağ için çok uygun oluyor. Buranın rüzgarı pek çapkın çünkü, en beklemediğiniz anda esiveriyor!

14 yorum :

Birileri anlatsın dedi ki...

Etek çok güzel olmuş ama önden plili etekler kilolu gösteriyor diye hiç dikmiyorum ben. Ama broşu bende senin gibi her yere takıyorum geçen gün sırtı V gelen açık bluzuma taktım sırtımı kapattım :))

Suzy dedi ki...

birileri anlatsın: he, al sana bi fikir daha di mi:) Süpersin, teşekkürler fikrin için!

sibel dedi ki...

marifetli arkadaşım çok şık olmuş eline sağlık.sevgiler.

ANTİGONE dedi ki...

eteğe bayıldım canım, eline sağlık. zaten bence fiyonksuz daha iyi olmuş, daha rahat kullanırsın. bluzunun dekoltesine de hala gülüyorum ;p

Suzy dedi ki...

sibel: teşekkürler:)

Antigone: Di mi ama! Ne gerek var orda delik gibi! dekolteymiş.... tööbe töööbeeee... Gül gül zaten ben de gülüyorum:)

ikimiz dedi ki...

deri broşuna da eteğinede bayıldım ayrıca sana çokyakışmış tatlım deri broştan taçta çok güzel olur hemencik yaparsın maharetli ellerinle :D sen gerçekten çok başarılısın hergün bizi şaşırtıyosun harikasın valla daha ötesi yok

müge dedi ki...

Etek çok cici, gül broşun kemerine çok yakışmış kuzucum. Güle güle, iyi günlerde giy kokoşum :)

Suzy dedi ki...

ikimiz: teşekkürler, o senin inceliğin, içinin güzelliği canım:) Abartma lütfen...Utanıyorum ama!

Müge: Aaaa sen gene mi nefes aldın:)Hehe, hayati reaksiyonlar göstermen beni mutlu etmeye başladı:) tamam tamam, skestim, teşekkür ederim. Sen de güle güle kullan broşunu:)

müge dedi ki...

Güle güle ne demek Suzy'm benim ağzım kulaklarımda kiiii :)

ikimiz dedi ki...

tatlım gerçekten abartmıyorum ben gördüklerimi cümlelere döküyorum

Suzy dedi ki...

Müge: sana öyle yakışıyor Juliam benim:)

ikimiz: teşekkür ederim.

Nedret dedi ki...

Çpk şık olmuşsunuz. Yeteneğiniz ve zevkiniz takdire şâyan. Sevgiler.

Suzy dedi ki...

Neduk: Çok teşekkürler, sağ olun.

ilal dedi ki...

çok hoş olmuş bayıldım...fiyonklusuda çok güzel olmuş....eteğin arkasındada pli varmı..?