19 May 2012

Düğün için son hazırlıklar!


Kızkardeşimin düğünü için bir kaç parça hazırlayacağımı yazmıştım hafta arasında. İşte çıkarabildiğim parçalar bunlar oldu. Saç aksesuarları ve bir de gelin kesesi. Saç aksesuarlarında favorim ilk fotoğraftaki. Gelin kesesini ise yedek olarak yaptım, gelinlikle verilen kese ayrı ama naparsın tedbirli abla olmak da bi başka...
Kızkardeşimden önce görüyorsunuz bu cicileri. Bakalım kendisi ne diyecek bunları görünce.
Bu arada söz verdiğim "düğün hazırlığını kendin yap" projesi gelin kesesinin olacak. Pazartesi  yayında! İtirazı olan?

NOT:  Bütün gençlere iyi bayramlar diliyorum. Bu günün tadını çıkarın. Hatta doğum günü pastası alıp üzerinde mumlar filan üfleyin. Nasıl kutlanır ki yeni usulde 19 Mayıs bilemedim! Merakla akşam haberlerini bekliyor olacağım. İyi bayramlar!

7 yorum :

Aynur dedi ki...

ellerıne saglı eminim kız kardeşinde begenecektir.onlarda bir abla emegi var.:)
bu arada mutluluklar dilerim :)

Suzy dedi ki...

Çok teşekkür ederim, bakalım biraz sonra görünce ne tepki verecek...

Aynur dedi ki...

tepkısı ıyı olar:)

keyf_i sibel dedi ki...

hepsi güzel ama ilk resimdekine bayıldım.kolay gelsin herşey için..

Suzy dedi ki...

ayn ozmen: iyi oldu, iyi oldu;)

keyf_i sibel: Benim de favorim o! Teşekkür ederim.

Cosmokedi dedi ki...

benimde favorim ilk fotoğraftaki çok romantik bi aksesuar olmuş :) eline sağlık

Suzy dedi ki...

Cosmokedi: favorimiz güme gitti kuşum, Üstü (kardeşim)tercihini tüylü olandan yana kullandı.

AndreiaFSalim: Thanks a lot honey;)