28 Kas 2011

"Sonbaharda bir ağaç" aplikeli kazak!


Eşimin kullanamadığı kazağı bana iyi bir tunik olur. Ya rengi yakışmazsa! O zaman da üzerine benim sevdiğim renklerle aplike yaparım.

Bu renkler bir aradayken size de sonbahar yapraklarını hatırlatmazlar mıydı?  İşte turuncu yaprakların rengini buradan, ağacın gövdesini de bu etekten artan parçalarla yaptım. Aslında triko üzerine aplike yapmaya korktum ama sandığım gibi çirkin ve zor olmadı.


Peki nedir sonbahar? Neden sararır, kızarır yapraklar, hiç merak ettiniz mi? Lili okulda öğretmeninden öğrenmiş. Okul servisinden inince bana anlatmaya başladı geçen hafta. Bakın nasıl oluyormuş; " Anneciiiim, yapraklar kışın soğuktta üşüyormuş, sarrrarrrıyormuş, kıpkırrmızı oluyormuş, kaaaferrengi oluyormuş, soonra ağaçlardan yaprakları rüzgar üflüyormuş, ağaçlar da bööle (eliyle başını gösterir) Ahmet gibi kalıyormuş , böle kel kel!!" (buradan Ahmedin (eniştemiz) kel olduğunu herkes anlamıştır herhalde...) 

26 yorum :

Fido dedi ki...

yaa süper olmuş bu Suzi!!!ellerine sağlık,eski bir kazağı nasıl muhteşem bir tuniğe dönüştürmüşsün öyle!!!bayıldımm!!
iyi haftalar canım :)

motto dedi ki...

süper olmuş.bende cok seviorum bu çalışmaları..
özellikle eşimin giysilerini kullanmayı ;)

Suzy dedi ki...

FidoLand: Valla oldu, olur mu olmaz mı derken çok güzel oldu ve severek giyiyorum. Sana da iyi haftalar.

motto: teşekkür ederim motto, eşlerin giyisileri paha biçilemez;)

okuyan dedi ki...

muhteşem olmuş...
çok beğendim...

Unknown dedi ki...

Hahahaha :) Ahmet enişteyi yakmış bizim kız :) Çok güldüm ama kazağın çok tatlı olmuuuş adı da yakışmış :) hohoyt

MadamB Fashion dedi ki...

Çok hoş bir fikir :) mevsimlik tam

http://ninostudio.blogspot.com

Suzy dedi ki...

okuyan: teşekkürler.

Müge: harcadı Ahmedi 2 dkda:D Cadı:D

MadamB Fashion: teşekkür ederim.

ANTİGONE dedi ki...

ben onun anlatışını yerim!! minnoş seni! kazak çok güzel olmuş canım, güle güle giy ;))

yaruze... dedi ki...

harikulade,bayıldım emeğinize aklınıza sağlık.
Takipteyim,sık sık uğrarım gayri:)
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

ben yine geciktim olsun ama kazagin muhtesem olmus gercekten ama esler sagolsun benim esiminde iki tane kot pantolunu var birer kez giyilmis bakalim akibetleri nasil olucak ya cop yada baska bisey bilmiyorum sevgiler

gülümse dedi ki...

vayyyyy çok yaratıcı bi fikir

Suzy dedi ki...

ANTİGONE: Hehe, anlatış süper ne diyosun yaa "böle Ahmet gibi oluyomuş ağaçlar, KEL KEL:D"...

yaruze: sık sık beklerim yaruzem:D Sevgiler benden de!

hayatadair-com: yok yok geç kalmak yok, buradayım her daim. Kotlara allah yardımcıları olsun, vay hallerine, senin elinden bir uçanla bir kaçan kuşum;)

gülümse: sağ olasın.

Demet / Demetoloji dedi ki...

Tunik çok güzel olmuş Suzy, ellerine sağlık :) Tam dergilere köşe olacak türden bir geri dönüşüm projesi ;) Güzel günlerde giymen dileğimle... Lili' nin anlatımına ise koptum :)) Şeker şey *-* Blogundaki değişikliği yeni gördüm bu arada, çok güzel olmuş yeni banner' ın... Ve sanırım artık fotoğraflarda seni görebiliyoruz :) İlk fotoğraf da süper ayrıca... Bak yine destansı bir yorum yaptım :))

darkolivee dedi ki...

merhaba, bir süredir izleyicinizim ama yorum yapmamıştım, bugün kazağı görünce dayanamadım, harika yaa bayıldım, çok yaratıcı tebrikler...

sevgiler...

sevtap(karabidikim) dedi ki...

Yeyim ben fıstığımı yey :) Tuniğin çok şık olmuş canım ellerine sağlık.

Suzy dedi ki...

Demet / Demetoloji: Oyy, yerim güzel yorumunu senin. Çok sevindim şimdi böyle söylemene. Dergilik olmuş demek. Destansı yorumlarını seviyoruuum. Değişiklikleri de beğendiysen sorun yok. öptüm.

darkolivee: Çok teşekkür ederim yorumunuz için. Beğenmenize çok sevindim. Fikir olur dilerim.

sevtap (karabıdıkım): Hoşgeldiin. Sen gelince hacdan arkadaşım gelmiş gibi oldu. Kaç zamandır buluşamamıştık. Miniklerine sevgiler bizden. Teşekkür ederim.

Ecehan dedi ki...

Aklınıza sağlık diledim.

Unknown dedi ki...

such a creative post...love everything DIY...i will surely try it!!!
thank you for following...i'm following back...

kiss,
http://cocobloggers.blogspot.com/

Suzy dedi ki...

Ecehan:Çok teşekkür ettim.

cocobloggers: Thanks for adding to coco blogs list. See you here again...

AndreiaSalim dedi ki...

Seu blog é tão maravilhoso, que resolvi retribuir, seguindo você!!!:)

http://deiafsalim.blogspot.com/

AndreiaSalim dedi ki...

Your blog is so wonderful that I decided to reciprocate by following you !!!:)

http://deiafsalim.blogspot.com/

Laura y Lola dedi ki...

Hi!!
I saw that you are following my blog www.laura-laurasclothes.blogspot.com and I would like to inform you that I change de name of the blog and you have to change the name to continue visit it, new one url is www.lauylol.blogspot.com, hope you visit it and let me know your opinion about the new one, I think is going to be so much better!

bahar yorgun dedi ki...

yani suzy sende bu yaşına gelip öğrenemediysen lili den öğren :)) emeğine sağlık canım bambaşka birşey olmuş

Suzy dedi ki...

AndreiaFSalim: Thank you dear.

Laura y Lola: I'm now follower of your new blog, thank you for following mine. See you again.

Bahar YORGUN: Öğrenmenin yaşı mı var di mi ama, kızım öğretir bana.

Aurelia dedi ki...

Love, love, love your outfit!
http://aprettylife13.blogspot.com/

Funda Ceyhan dedi ki...

Tunik çok hoş olmuş size de çok yakışmış. Ayrıca artık yüzünüzü görebiliyor olmak çok daha iyi olmuş, bir süredir bakamamıştım, blogdaki değişim de çok güzel olmuş, sevgilerimle...