17 Eki 2011

Romantik gömlek - Soğuk kış


Gömleğinizi giymekten sıkıldıysanız yakasına dantel dikerek havasını değiştirebilirsiniz.

Bu gömlek de liseden (kızlar korosundan) kalma, annem bunu da saklamış. Ben de biraz güncel olması için düğmelererini sedef düğmelerle değiştirdim ve yakasına da dantel diktim. Bu fikirde Did Dans La Mode'da görünce karar kıldım. Genelde fikirler aklımda dolup taşar ama bir türlü karar kılamam. Did'e teşekkürler!
Kıyafetin geri kalanını merak eden varsa:
Mont ve Kemer: Koton
Ayakkabı: Cassa Rossi
Kot: Tommy Hilfiger
Çanta: Tekirdağ'da yerel bir mağazadan.

11 yorum :

gülümse dedi ki...

çok hoş olmuş

suhuba dedi ki...

Çok hoş olmuş bence ellerine sağlık :)

Unknown dedi ki...

Yakından çok çok daha güzelsiiiin :) Çok güzel ama kısa bi gündü :( Öptüm çok çok :)

Suzy dedi ki...

gülümse: teşekkür edeim.

suhuba: Teşekkürler.

Müge: Sağ ol canım, sen de öyleydin ama gerçekten yetmedi di mi... Neydi o öyle; rüzgar gibi geçti:(

ANTİGONE dedi ki...

ellerine sağlık canım, romantik olmuş gerçekten :D

GüzelDuruGünler dedi ki...

çok orijinal olmuş..çok şık gözüküyor gerçekten..elinize sağlık..

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık çok şık görünüyor

Unknown dedi ki...

Gmlek çok hoş olmuş , yaratıcı fikirler , ne güzel şeyler yapıyorsun :)

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

güzel fikir şekercim,değerlendirmek lazım:))

Did Dans La Mode dedi ki...

Canımm ben daha yeni görüyorum bu postunu ellerine sağlık gömleğinin havasını değiştirmiş bir anda. Asıl ben teşekkür ederim çok naziksin :)

Suzy dedi ki...

Did Dans La Mode: Evet, sayende gömlek yine dolabımda. Çok teşekkür ederim, iyi ki varsın:D