29 Ağu 2011

Lili Matrioshka


Lili'nin saçı uzunken sıcaklara bulduğumuz son çare matrioshkaya benzettiğimiz saçı oldu. Lili beğenisini " Annecim ben hayatımda boyunca böyle güzel saç görmedim, çok teşekkür ederim!" diyerek belirtmişti.
Hayatımda boyunca derken...? Bu cümlenin neresine önce gülsem diye şaşkın şaşkın ona bakarken o benim elimi öpmeye çalışıyordu teşekkürlerini belirtmek için. Boyu ancak elime yetiyor yürürken.
 Saçları yanlardan toplayıp ördüm. Sonra da tokalarla yukarıya tutturup kuaföre kestirmeye gittik. Artık saçları kısacık.
Kıyafetindeki parçalar ise bu Slavyan folklorik saç modelinin havasını tamamlıyor değil mi? Üzerindeki bluzünü annanesi hediye etmişti.  Macaristan'dan hediyelik eşya dükkanında bulmuş Lili için. Eteğini ise ben diktim kalıp kullanmadan.

11 yorum :

Swotpisces dedi ki...

bu miniklerin yorumları..:)) çok şeker olmuş.

Unknown dedi ki...

Pek bir yakışmış Lili'ye :))

Suzy dedi ki...

teşekkürler...

Unknown dedi ki...

she is soo sweettt!!!! :):)

come see my blog!! i would like it!

http://udontthinktwice.blogspot.com/

xoxo

okuyan dedi ki...

saç modeli de, tokaları da, eteği de kendi gibi tatlı ve güzel:) maşallah...

aysemmutfakta dedi ki...

çok tatlı olmuş lili:)

Kuzununannesi dedi ki...

O altın saclar eminim daha güzel ce canlı olacaktır ;)

Unknown dedi ki...

burda büyüdü, kocaman kız oldu Liloşka :)

Unknown dedi ki...

Lili Butiğe böyle bir etek dikip koymalısın bence :)

Suzy dedi ki...

Müge: Liloş büyüdü de hızlı büyüdüğü için kıyafetleri giyemiyo bile 2 kereden fazla, cimcime:D Dikerim, dünya kadar kumaşım var, organizasyonum süper:D haha:D

yanık tencere dedi ki...

ne tatlı kızınız var. tokalar çok yakışmış lili'ye