26 Ağu 2011

GD- Metal Kelepçe


Sezonun favorisi metal kelepçeler...

Metal kelepçelere geçen seneden beri bayılıyorum. Gerçi geçen sene bilekliğimi bileğimde değil kolumda kullanıyordum.
 Geçen yaz eşim iş yerinden bana kullanırım diye fax kağıdı rulolarını getirmişti ben de saklamıştım. Bir gece balkonda keyiflenirken aklıma bu fikir geldi. Gerçi DIY'leme fikrini "P.S. - I made this" ten almıştım, baktım fena durmuyor onunki, bir deneyelim dedim.


Fax kağıdı rulosunun kağıdı çok katı bir yapıda. Düzgünce boydan boya bıçakla kestim. Çift taraflı bantla yer yer kapladım. Mutfaktaki folyo ile düzgünce sarıp elimdeki boncuk ve taşlarla süsledim. Boncukları 502 yapıştırıcı ile yapıştırdım (şükürler olsun ki düşmediler).
Bunlardan daha çok yapasım var. Mesela üst fotoğrftaki deri görünümlü olanını gözüme kestirdim bile. Folyodan daha sağlam olacağı fikrindeyim.

15 yorum :

. dedi ki...

inanmıyorum, muhteşem bir fikir! ellerine emeğine dahice zekana sağlık! :)


www.heelsaremydrugs.blogspot.com
www.heelsaremydrugs.blogspot.com

gülümse dedi ki...

süperrr olmuşşş süperrr:)))♥

STYLE M dedi ki...

her zaman diyorum.. yine diyorum.. süpeeeeeeeeeeeeeeer bi hatunsun ;)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

bu rulolardan harika bilezikler yapılıyor antalyalı bir hanım TV de üzerlerine dekupaj,boncuk,kumaş kaplamaları ile bileklikler yapıyordu.
ellerine sağlık harika olmuş folyo iyi fikir ama sanırım takılmaya gelmez deri daha bi kalıcı olabilir. kıyafette süper.

beijaa vintage dedi ki...

harika bir fikir tebrik ederim:)

Kuzununannesi dedi ki...

super fıkır gercekten:) yıne moda yıne moda:)

Suzy dedi ki...

Heels are my drugs: Sağ ol, utandurma:)

gülümse: :) teşekkür ederim.

STYLE M: Çok sağ ol.

örgüçantam: Hmmm, harikalardı gerçekten, sanırım TV'de ben de izlemiştim. Çok sanatsal çalışmalardı bana göre. Deri bence de daha sağlam olur, çok dikkatli kullanıyorum folyoyu, pek de üzmüyorum gerçi kendimi nasıl olsa 3 kuruş bile değil harcadığım folyo diye...

beijaa vintage: sağ ol

Kokosss;) kelebek: hep moda bana hep moda:D

Adsız dedi ki...

var ya artik bisey demiyorum harikasin maasallah seni ilham perim olarak secmekte dogru bir karar verdigimi daha iyi anliyorum sevgilerimle

Suzy dedi ki...

hayatadair.com: öylemiyim hala, teşekkürler:) performansımı kaybetmiyorum demek ki...

Müj dedi ki...

Gül altın renkli aluminyum folyodan bahsetti galiba onunla altın renklisini mi yapsan acaba bana da :)))

Suzy dedi ki...

Mujiii, ben de diyordum ki var mı acaba altın folyo, sorsana Gülçeye nerdeymiş bu altını bunun? Yapalım, evde var bi poşet fax kağıdı rulosu.

Federico Panarello dedi ki...

cute collage!!!

Tea Joeli dedi ki...

Great blog:)
www.thebrunetteworld.com
xxx

darkolivee dedi ki...

harika bir buluşş, sen o keyif yaptığın balkonda bol bol bulun, ne güzel ilhamlar geliyor öyle :)

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

hem pratik ve kolay hemde çok şık olmuş.ellerine sağlık...