24 Eyl 2010

Örgü tunik ve geometrik kemer

  İlkbaharda ördüğüm tuniğin kolarını bu günlerde tamamladım ve dün pazardan aldığım taytla kombinledim. Tuniğin ön ve arkası yüz örgü ile kollar ise ters (haroşa- ya da haraşo bilmiyorummmm!) örgü ile ördüm. Maksadım biraz farklılık katmaktı ama ipim yeterince farklı bir ip olduğu için benim kattıklarımı göstermedi. Ördüğüm yün kendiliğinden kalınlığı ve inceliği değişen yumuşacık bir yündü. 8 numara kalınca bir şişle ördüm ki ajurlu gibi görünsün. Bu yüzden puf puf görünüyor.
  Kemere gelince; kuyruklu ceketimden arta kalan parçaları aşağıdaki gibi geometrik şekillerde kesip gelişigüzel kolajladım. Kumaş yapıştırıcısı ile yapıştırdım ve bağlamak için güderi kumaşım yetmedi ben de bir kemer tokası ile bitirdim. Toka, en sağdaki fotoğrafta göründüğü gibi arkada yanda bağlanıyor. Tam bir "ekten püften kel kıza kaftan projesi". Daha planlı gidilirse tokayı önde de bağlayabilirsiniz. Ben sürprizli giyinmeyi sevdiğim için tokanın arkada kalması benim için eğlenceli bir durum. Sanırım herkes tuhaflıklarıma alışmaya başlamıştır. Yine de siz artan deri parçacıklarla kendi zevkinize göre bir kemer çıkarabilirsiniz. Yanılmıyorsam Burda dergisinde de geometrik rengarenk şekillerle harika bir obi kemer yapılmıştı eski sayılardan birinde. Bu da benim geometrik kemer yaklaşımım olmuş oldu. Paylaşayım istedim...

13 yorum :

smell.beatiful dedi ki...

suzy cok bilmiş gibi olmasında kemer cok güzel olmus ama bu dantelli kıyafeti bozmus cıkarsan bence daha hos durur ;)

Nilgün Komar dedi ki...

eline sağlık şekerim.. harika bir kombin olmuş..

Suzy dedi ki...

smell.beatiful: OK, çıktı bile:D

celebi74: teşekkür ederim canım benim.

Mutluanne dedi ki...

Harika bir kombin olmuş tunikte öyle güle güle güzel günlerde giyinin
sevgiler

Suzy dedi ki...

Utku'nun annesi: teşekkür ederim.

ENN MODA dedi ki...

Yaa kemer fikri harika suzycimmm :) Maşallahın var durmadan yeni şeyler üretiyosun. Çok beğendim.

Suzy dedi ki...

ennmoda: teşekkür ederim. Beğenmene sevindim.

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK.KEMERİ ÇOK BEĞENDİM..
SEVGİLER

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

taytla bluzun uyumu süper. ellerine sağlık. bu ipten atkı ve bere örüldüğünü gördüm bluz olarakda hoş olmuş.
sevgiler canım

Suzy dedi ki...

neşeli günler: teşekkürler

örgüçantam: hmm merak ettim şimdi şapkayı. Gerçi biraz daha ip var denenmeli:D teşekkürler...

Birileri anlatsın dedi ki...

Tunik çok güzel olmuş emeklerine sağlık, bu arada ayakkabılarda gözüm kaldı, umarım başına bir iş gelmez :)

Suzy dedi ki...

birileri anlatsın: gelmez gelmez söyleyince gelmez. Teşekürler...

Unknown dedi ki...

Genialno