29 Nis 2010

Kırmızı

Ceket dikmekten hep korkuyordum, sanırım korkumu yendim bir nebze. Bu ilk ceketim. Büzgülü dik yakası ile Burda'nın modellerinden (şubat 2010 - 101 no) elbette ama yanda bağlanan fiyonk fikri bana ait. Ceketin kollarını yelek gibi küçülttüm. Daha yazlık bir ceket olsun istedim. Etek de takım olarak dikildi ancak bu kadar iddialı bir rengi nasıl bir ortamda giyerim bilemem ama her şeyin yeri vardır.
İçinde yakalı gömlek yerine yakasız bir bluzla daha iyi gidecek diye düşündüm. O yakalar gözüme gözüme batıyor baktıkça. Ya sizce?

30 yorum :

üzüm kuşu dedi ki...

çok şık olmuş ellerine sağlık:)

Unknown dedi ki...

yakası belinde ki düğüm ve kolları bambaska bir model oluşturmuşsun, çok güzel görünüyor

Elif UYSAL dedi ki...

Kuzu bayıldım,bayıldımmmm:) Bedenlerimiz uysa Mayıs'taki kongre için ödünç isteyecektim walla:) O nasıl güzel bir renk,nasıl güzel bir model.Güle güle giy,ellerine sağlık

Ballı Cimcime dedi ki...

Muhteşem olmuş, tek kelimeyle bayıldım yakasıda fiyonku da süperrrr... Hele rengiyle ne kadar yakışmış maşallah, ellerine sağlık ve güle güle giyin canım.

Archferda dedi ki...

çok beğendim harika olmuş:)
güle güle giyin!!

Şehnaz dedi ki...

çok çok güzel olmuş...haklısın insan korkularının üzerine gidip onları yenmeli...çok şık..güle güle kullan...

Evimin dekoratörü Esin dedi ki...

Ellerine sağlık, bence harika olmuş. Rengini de modelinide çok beğendim.

fashion house by zeto dedi ki...

Süper süper süper:) Çok beğendim ceketi fiyonk ise ayrı bi hava katmış güle güle giy ellerine sağlık:)

SvGLove dedi ki...

Çok güzel bir renk,çok güzel bir model,çok güzel bir el emeği olmuş.Ellerine sağlık:)İddialı kıyafetler her zaman bir yerlerde işe yarar mutlaka,ama ceket hoş bir jean ile bile çok güzel kombine edilebilir bence:)

Lovebug dedi ki...

bence yakalı gayet guzel duruyor...Ve rengi de harika. Giymekte trereddüt etmemelisin.

Kalbişeker dedi ki...

Korkuyormusşsunuz ama bence gayet başarılı olmuş..Rengi,yaka ve fiyonk detayı çok hoş..Yakası geniş ve model uygulamalı olduğu için sade bir bluzla daha iyi bir odak noktası olacaktır..iyi günler giyin :))

müge dedi ki...

Heyecanla bunu bekliyordum ben ama bu çok güzel olmuş Suzyyyy :( bu sene büyük fiyonklar moda fikrin harika oturmuş takıma. bencede beyaz bisiklet yaka bi tişört bile giyilebilir içine ve mutlaka kolsuz olsun kanımca :) Ama herşeyden önce kırmızııııııııı bayılıyorum bu renge her tonunu seviyorum bayrak kırmızıdan bordoya kadar müthiş olmuş müthiş can evimden vurdun beni :))

Nilgün Komar dedi ki...

şekerciğim bence kollar ile uyumlu olmuş yakalar hiç de göze batmıyor aksine yakasız olsa içinden çıkan kollar neye ait belli olmazdı! yakasız birşeyde giyebilirsin içine tabiki ama o zamanda kolları kısa olsun gözükmesin bence :)
bence harika bir takım fiyonk kombinesi ile çok şık olmuş.. heryerde giyebilirsin bence hiç çekinmeee!!!

yaseminkale dedi ki...

süper güzelll.. fiyonk ayrı bir güzellik katmış. ellerinize sağlık

Sevtap dedi ki...

Çok guzel olmuş tatlım ellerine sağlık ayrıca kırmızı olsun 3 kuruş fazla olsun (:

^zeynep^ dedi ki...

çok hos olmus gerçekten ellerine saglik. Evet yakalara bir çözüm gerekiyor sanki. Ama kisin bile beyaz bogazli kazakla ne hos olur! iyi günlerde kullan yeni takimini:)

Syhn dedi ki...

ay bu ceketi sen mi diktin çok hoş ama ya!
journey mi acaba dedim resme bakınca fiyonk detayını o şekilde journey çok kullanıyor da. neyse ellerine sağlık göze batan yaka kısımları içinse diyeceğim şudur ki içeride tutabilirsin yakaları ya da yakasız bir şey tabii alternatif.

Suzy dedi ki...

Cemre: teşekkür ederim.

Mode(e)rator: Teşekkür ederim. Yaz için böyle daha iyi olur diye düşündüm.

Pride: Canım beee:) O kadar mı güzel? Kıvırdım bu ceket işini demek ki ben. Şimdi sırada deriyi dikebilmekte. Hayalim senin gibi deri ceket bile dikebilmek:)nassııı?:)

Ballı cimcime: Çok sağ ol. teşekkür ederim.

Adreferda: Teşekkürler...

Şehnaz: Korkularım böyle güzel yenilecekse:) yaşasın kırmızı ceketim ve bloğumu okuyanların desteği:)

Fashion house by zeto: Sağ ol, fiyonk olmasa olmaz bu sezon galiba ama, vitrinler dolmuş, dergiler de...

Decorator: çok teşekkür ederim.

svglove: Aynen ben de öyle içimden geçiriyordum. Ne güzel olur. Bir de üşümesem hemen yarın denerim :( teşekkürler...

Sevgisevdalısı: Sanırım haklısın. Ben de sadeliği tercih ederim bu kadar detaylı cekette. Teşekkürler fikir için.

Müge: Öyleymiş yaaa, dergiler fiyonk kaynıyomuş, ne şanslıyım. Kuyruğundan yakaladım gene modayı. Dediğin gibi denerim içime t-shirtleri filan. Ama en güzeli de kırmızıııı:)sı, vururum adamı.

celebi74: Belki de. Hiç böyle düşünmemiştim. Hmm, güzel fkirler. Hepsini giy çıkar deniycem bi ara. Nerede giyeceksem ona göre bi çözüm bulurum bari...

yaseminkale: eşekkürler.

karabıdıkım: di mi beyaaa:)

Zeynep A: bu da güzel fikir. Sağ ol. Bunu da değerlendiririm.

Syhn: evet ben ben:) Journey miii? tekirdağda yok ki ondan:( Nette var mı bakayım. Merak ettim çok. Alternatif tavsiyeler için sağ ol. Hepsi değerlendirilecek.

muko dedi ki...

harikaa olmuşşşşşşş ellerine sağlık,kırmızıda süper bence,değin gibi içindeki yakasız olması daha mantıklı ama her şeyiyle süper fiyonguna bayıldım,bişey rica etsem hangı yıl ve ayın burdasında bu model ve bir şey daha resmini alıyorum kursiyerime göstericem haberin olsun diktirmek istiyorum bu modeli bayıldım tabiki iznin olursa....

sevgiler...

Suzy dedi ki...

Muko: Postumda ceketin linki var canım. Burda üzerine tıklarsan sayıyı ve modeli bulursun. Teşekkürler...

ANTİGONE dedi ki...

nefis olmuş canım, ellerine sağlık. yakalar pek gözümü tırmalamadı ama kolsuz birşeyle daha iyi durur gerçekten. bu arada bence kesinlikle takım halinde giymelisin. renk biraz idaalı ama model oldukça spor. mucx tatlım ;D

Suzy dedi ki...

antigone: teşekkürler kuşum. Yaz gelsin o zaman. Üşürüm ben şimdi kolsuz, gerçi hemen giy diyen yok da giyesim var:)ondan:)

ateşböceği dedi ki...

Merhaba canım.. THY hostesleri gibi olmuşsun ;) Renk seçimin iddialı ama modeli harika göstermiş.. Tek kelimeyle süper..

hayal perest dedi ki...

tek kelimeyle harika bence

hayal perest dedi ki...

hem çok hoş pastel bi rengi var

Suzy dedi ki...

Fatma Sultan: Hihi, THY hostesi miii:) Teşekkürleeer....Beğenmene sevindim.

Hayal perest: teşekkür ederim.

Yeşim dedi ki...

Suzy'ciğim şahane olmuş ellerine sağlık. Güzel günlerde giyersin inşallah.

Suzy dedi ki...

Yeşim: teşekkür ederim. Çok sağ ol yeşim:)

Rumeysa dedi ki...

bayıldımmmmmm,renge de modele de!!

düğün için çok şık olur bence..;)

Adsız dedi ki...

çooookkk gggüüüüüüzeelllll nasl yapıldığını anlatırmısınız bende yapmak istiyorum.....