7 Ara 2009

Beyaz Pelerin


Kaşe pelerinlerin beyazını sunarım. Biliyorum çok tembelim ve hala pasajı oluşturmadım ve pelerinleri satışa koyamadım ama Lili'den fırsat bulup postlarımı bile yazmayı yetiştiremiyorum da pasaja ne zaman sıra gelecek bilmiyorum.
Sabahtan beri farlarımı oturma odamdaki bej renkli deri koltuklara ufaladı ve ben onları kurtarınca da rujlarımla koltukları kırmızıya boyadı. Hem de nerden bulduysa kalıcı rujumla:( Sil sil çıkmıyor... Başım dertte benim... Acaba makyaj temizleyici sütlerle mi denesem? Haha:)

17 yorum :

Esra E. dedi ki...

Aaaaaaa Liiliiiiiiiii naptın sennnnn:( geçmiş olsun off bunları sevmek güzel de büyütmek çok zor :)
Şunu bi oku canım belki fayda sağlar :
Kumaştaki ruj lekesini:
Etere batırılmış bir pamukla silin ve bu işlemi birkaç kez tekrarlayın. Ancak bu işlemi yaparken ateşten uzakta durmaya dikkat edin çünkü eter çok yanıcı bir maddedir.
Lekenin üzerine sabun sürün, bir saat öyle beklettikten sonra yıkayın.
Üzerine pamukla oksijenli su damlatıp suyla durulayın.

Elif UYSAL dedi ki...

Tek çözüm CİF hayatım,başka bişi çıkarmıyor maalesef. Bende de velet yeğen var aynı şey geldi başımıza:)))

Ghanima dedi ki...

çok şık olmuş eline sağlık

Hayatın Ressamı dedi ki...

deri koltukları yeşil çifle temizlesene çok iyi çıkartıyor.
yada kosla oxi döküp sil.iyi gelir.
çok tatlı bir kız.
aferim tabii yaramazlıkta yapıcak.

Unknown dedi ki...

Pelerinin cok güzel olmuş!

Lúcia dedi ki...

I love black and white, it's so elegant.
Bye

Lúcia
www.fazemosdeconta.com

Suzy dedi ki...

Esraca: çok cadı bu Lili aslında, yazmıyorum ama, günün devamında halılar oje oldu ve kremler pantalonlara sürüldü. Bir gün evde hiç kozmetik eşyam filan kalmıycak diye korkuyorum. Bütün tavsiyeleri deneyeceğim canım. sağ ol.

Pride: oyyy, ciften korkuyorum. eşim kafamı ısıracak akşama gelince, hele cif deriyi bozarsa off bittim ben yaaa:( öhööö, kime ağlıyayım a can kuşum ben kimeee:(

Ghanima: Teşekkürler

sihirlieller: Denerim canım, teşekkür ederim. Yaramazlıkları diz boyu cadıdnın ama olsun, sağlıklı olsun da benim kuşum o yeter:)

Moda(e)rator: teşekkür ederim canım.

Elif UYSAL dedi ki...

Hiç bişi olmaz hayatım.Benim de koltuklarım beyaz deri. Cif'i sarı temizlik bezinin üzerinde dök ama bez ıslak olsun.Sil sonra da ıslak başka bir bezle 1 daha sil(cif'in partiküllerini alsın) hiçbişeycik olmaz....:))))

Moda Sokağı-Eylül dedi ki...

Lili de benim küçüklüğmdeki yapmış,bende evde ne var ne yok kırmızı ruja boyarmışım :) sağlık olsun ne diyelim

Dominika dedi ki...

aaaaa... farlar ve rujlar mı...
eyvah !!
allah kolaylık versin..

T.B dedi ki...

Kosla kullan benim halıdaki oje lekesini çıkarmıştı..

Sevtap dedi ki...

Benim lilim yaramazlıkmı yapmış :D Oy yerim ben onu tabiki sağlık olsun ama zor çıkar o şimdi allah kolaylık versin canım.Pelerin yine çok şık olmuş canım ellerine sağlık

Suzy dedi ki...

pride: k.çım sıkıştığında yanımda olduğun için çok çok çok teşekkür ederim. Cif olayına yarın dediğin şekilde el atıcam ziraa koltuğun yüzü kömürcü şopara döndü:)

Moda dokağı: ay aman sağlıklı olsun da bi de hastanesiyle uğraşamam:) Canım Liliciğim sadece sağlıklı olsun dediğin gibi, yeter anneye:)

Dominika: allah razı olsun, gitti makyaj malzemelerim. Ya benim bile bulamadığım yerlerden nasıl çıkarıyor onları anlamadım ki...

Tuğçe B: Onu da denerim. Yarın bütün gün temizlik anlaşılan...:(

Karabıdıkım: sağ ol kuşuuum... Suzy dertli oldu kocca gün uğraşmakla... OY yoruldum ben. iyi ki sizler varsınız. Bunalıp ölücekmişim ben...

embir dedi ki...

offf offff bu da çok güzel olmuş siyaha da bayılmıştım. Emeğine sağlık canım. Lilicim annene yazık bebişim makyaj malzemelerini büyüdüğünde yüzüne sürersin, şimdi koltukları boşver tatlım:))

Suzy dedi ki...

embir: teşekkür ederim canım, beğendiğine sevindim. Lilinin kimseyi dinleyeceği yok gibi. Bu gün bir oje daha boşaldı koltuklara:( Cifledim hatta asetonladım, hatta ellerim delindi deterjanlardan... Vay derdime bir çaree... türkü tüttürüyorum böyle işte:)

ŞIKELLA dedi ki...

cifle bile çıkmadımı yahu

Suzy dedi ki...

şıkella: vallaha da asetonla çıkarabildim. Ben geç fark etmişim alttan kurumaya başlamış oje... Tujlarsa kırmızı olduğu için pembe renkli görünüyor koltuk. Neyse alıştım pembe koltuğuma da, başka çare yok...