20 Kas 2009

Balon - Leopar elbise



Bir önceki leopar çalışmamda ilham perimden bahsetmiştim.
Yine bir önceki gibi, dönüştürülen bir elbise. Bu kez altta astar yerini gören kahverenkli elbiseye dikdörtgen bir parça etek olarak, ön kısma pile yapılarak eklendi. Alttaki elbiseye etek ucu tutturularak kabarık durması sağlandı, yani balon oldu.
Kollar değiştirildi. Fotoğrafta kolları nasıl kestiğim gözüküyor tek ayrıntı bu kollar üstten büzdürüldü ve hafif kabarık bir görüntü elde edildi. Ayrıca sonradan ön kısma broş eklendi.

14 yorum :

bahar yorgun dedi ki...

sevgili suzy asıl merak ettiğim konu bu kadar elbiseyi hangi dolaba sığdırıyorsun....
ellerine sağlık herzaman süpersin

derya dedi ki...

Merhaba
tasarımlarınız harika ama bir şey sormak istiyorum
Neden her seferinde laçinin linkini veriyorsunuz sayfanızda???
İlham periniz olabilir evet de sonuçta elbise sizin katkılarınızla bu halde...Her yazınızı bayılarak okuyorum
Sonuçta onun da ilham kaynağı internet...Ben onun yaptıklarının benzerlerine etsy de o kadar çok rastlıyorum ki...
Nacizane bir düşünceydi...
sevgiler...

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

Süpürgelim yine harika olmuş :)
İş hayatına başlasan varya ilk altı ay millet bu hatun manyakmı her gün üzerinde daha önce hiç görmediğimiz bir şeyle geliyor diyecekler :)) ne bilsinler süpürgelimin yatırımlarını :))

VOLKAN - KALDERA dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Nilgün Komar dedi ki...

çok güzel olmuş.. güle güle kullan...

! ÖRGÜELİ ! dedi ki...

Güle güle giy canım çok cici olmuş kolları çok hoş duruyor..

Sevtap dedi ki...

çok cici olmuşsun canım güle güle giy

Unknown dedi ki...

çok şık olmuşsun, herzamanki gibi...

Suzy dedi ki...

Bahar Yorgun: Valla doğru dedin, minicik zaten dolap sığmıyorlar, laf aramızda üstüme yığılmaya başladılar ama çözüm yok gibi. Büyük ev için duğa ediyorum:)süperim dimiii:) yüzümde rahmetli şabanın gülümsemesi:)

Derya: Doğru diyorsun ama Laçin'e gönül borcum var kendimce ayrıca link vermekte ne var ki, cepten parayla değil ya:) Aslında daha çok sebep var, mesela kendi etik anlayışıma göre eğer birisinden bir konuda etkilendiğimi hissedersem ve (linki hatırlıyorsam özellikle)bunu belirtmek zorunda hissediyorum çünkü karşı taraf bana bir şekilde birşeyler vermiştir ve ben de birşeyler göndermeliyim. Enerji alışverişi gibi. Mesela Laçin'den sadece leopar için ilham aldıysam bunu yazmalıyım. Elbette fikirler benim ama benden önce de bu elbiseyi yapanlar olmadı mı? Oldu! Yani fikir benim ama tamamen de değil. "Evrenin" dersek o zaman içinde bulunup bize enerji veren evrene biz de bir şekilde enerji yollamalıyız ki devamlılığımız sürsün. İnsan oğlu yalnız olmayı seçmediği için çoğalmaya programlamıştır kendini. Çoğalmak bazen üremek demektir bazen üretmek. Üretmemi sağlayan ve bana sizler gibi değerli insanları kazandıran kendisine elbette müteşekkirim. Kendimi anlatamamış olabilirim ama bir yandan da, birisinin kalkıp=> ya bu kız hep filancanın izinden gidiyor, taklit ediyor demesi bana garip gelir. Bu yüzden de yazıyorum linkleri; etkileniyorum en çok da Laçin'den çünkü sayesinde dikiş dikmeye başladım ve işsiz kaldığım bu günlerde psikolojimi korumama yardımcı olan tek şey bu iş. Bu da ona olan gönül borcum. Benim bilmediğim yeteneklerimin olabileceğini bana hatırlattığı için ve aramamı sağladığı ve öğrenmeme ön ayak olduğu için yazıyorum linkini. Hatta blog yazmamın sebeplerinden de biridir. Kendisine saygı duyuyorum ve çok beğeniyorum bloğunu.
Sadece Laçin de değil, başka şeylerden etkilenir de linkleri kaybetmezsem yine yazarım. Dedim ya alış veriş meselesi.
Benim fikirlerimi sevmene çok sevindim. Bu soru için de teşekkürler. Umarım kendimi ifade edebilmişimdir. Hepimizin ilham kaynağı internet ama kimimiz link vermeyi seçer kimimiz vermemeyi. Ben link verince birşey kaybettiğimi düşünmüyorum. Nasıl olsa yaptıklarım başkalarına fikir olsun da başkaları da yararlansın diye yazıyorum. Yani herhangi bir gelirim de yok sitede okuyucunun durmasından. İsteyen bakar, isteyen öğrenir, isteyen yorum yazar bana... Yeter ki ben kızıma bu hatırayı bırakayım ; bloğumu.

Volkan -Kaldera: Nerdeee... Canım benim ben biraz üzgünüm, senin bloğuna giremiyorum oldu bir hafta ve minikleri çok özledim. Fotoğraflarını bile göremiyorum. Açamıyorum siteni ne yapsam...

Celebi74: teşekkür ederim.

Örgüeli: En sonunda bu gece giydim bir gecede:) Nihayet güle güle giyildi:) Sağ ol arkadaşım.

karabıdıkım: çok sağ ol canım beniiim.

Esra G.E.: teşekkürler

embir dedi ki...

lilicim harikasın ya, bende ancak şimdi kışlıklarımı çıkartabildim. Hatta hurçlarımı çıkarttım ve öylece ortada bırakıp buraya koştum. Ayırdığım dönüştürülecek parçalarım duruyor. Bakalım ben nasıl şeyler yapıcam??? Öptüm kocaman.

Hayatın Ressamı dedi ki...

hariha olmuş.ellerine sağlık.

Suzy dedi ki...

sihirli eller: teşekkürler.

embir: Hadi acele et de kış bitmeden giyesin. Çok merak ediyorum ne yapacağını. Genelde çok güzel şeyler ortaya çıkarıyorsun. Hatta hemen bloğuna gidiyorum. Belki yapmışsındır bile.

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

Anaa e niye ki? benim sayfada mı sorun var?

Suzy dedi ki...

Volkan-Kaldera: ne bileyim yaaa:( gene giremedim işte. Liloş bozdu pc'mi bende mi sorun var acaba. Bir de annekaz var ya ona da giremiyorum. Sonra baktım com uzantılılarda mı sorun var diye: başka sitelere giriyorum. Sıyırıcam. Neden böyle oluyor yaa, ne yapıcağımı şaşırdım. PC'yi kendimce temizledim bi ama yine sonuç olumsuz. Ne yapçam böyle ben anlayamadım ki. Explorerda da chrom da da açamıyorum. Pes artık.