15 Eyl 2009

Siyah kayık yaka elbise


Burda dergisi 2009/2'den diktiğim ikinci kayık yaka elbise bu (model108/A). Kayık yakalı bir bluzun kalıbını elbiseye çevirdiğimi daha önce yayınladığım gri elbisede anlatmıştım. Bu elbiseye de yaka dikmek isterdim ama kumaşım yetmedi ben de bakın nasıl bir çözüm buldum. İkinci fotoğrafta ayak bileğimde gördüğünüz bileklikleri düğmelerinden birbirlerine düğmeleyerek yaka yapıyoruz ve hoop yakalı sıcacık bir elbise oluveriyor. Bir dahaki yazımda bu bileklikleri nasıl öreceğinizi anlatırım eğer bu fikri beğenirseniz.

15 yorum :

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

Aa ben o bileğindekileri ayakkabıya ait sanmıştım :))
Elbise süper, geçen hafta benimde kayık yaka bir elbisem oldu :)
Ayy işe başlayıp bu diktiklerini bir bir giyesin inşallah süpürgelim.
Bu arada buralar harika olmuş, header'i görünce aaaa demişim :) Liloşomun boy boy :P fotoğrafları nasıl güzel yakışmış oraya :)

Suzy dedi ki...

Valla mı:) Elbiseni de güle güle kullan canım.
Amiiin, güzel duğana:)
Beğenmene sevindim. Kendim yapmaya çalıştım ama eksiklerim var bunlar için de Stil Direktörüne imdat çığılığı attım. eğer duyarsa düzelticez inşallah:) Öperiz Liloşkayla. Bu arada sesini duymak iyi geldi, çok özlemişim.

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

Bende bende :))

ANTİGONE dedi ki...

Yine çok şık olmuş canım, ellerine sağlık ;))

Stil Direktoru dedi ki...

of suzy tema süper bayıldım yorumuna da minnettarım canım, keşke herkes bunu anlasa. O bileklerde ki süse de bittim papindeki mucx

Suzy dedi ki...

Antigone: çok teşekkürler.

Suzy dedi ki...

Stil direktörü: Canım benim, yorumumu yaptım ama genelde böyle şeylere yazmıyorum çünkü böyle insanları değiştirmek imkansız. Sadece acıyorum hayatı kendilerine harab etmelerine. Baksana sen orda mutlusun diye huzursuz oluyor yazık yaaa.
Temamı beğenmene sevindim, senin gibi güzel yapamıyorum ama bütün gün uğraştım korka korka bozmayayım bişeyi diye nerdeyse başardım ama şu kenarlar çok dar geliyor, pasaj widgetlarım düzgün görünmüyor. Oraya stilvari bir çözüm bulsan da gözümün zevkini bozmasalar diyorum. Aslında sana yazdım ama mailimı okumamış olabilirsin. İlk önce senden yardım dilemek geldi aklıma. Ne dersin çözülebilecek bir problem mi yoksa boyumu aşar da kendim yapamam mı. Yoksa fena değil elleme mi dersin. Senin fikrin çok önemli, zevkine dibine kadar güveniyorum kanka ya. Valla, bi de fikrini mailima.
Ayak bileklerime ördüğüm cicileri üşüyorum diye akıl ettim. Hem şık hem de şöyle sıcacık bişey olsa diye yaptım.

bahar yorgun dedi ki...

yeni teman çok hoş olmuş sevgili suzy o minik pembiş çorapları da elbisesi de ve tabiki lili de çok güzel maşallah diyelim

Suzy dedi ki...

bahar yorgunu: teşekkür ederim. Umarım kullanışlıdır temam sizler için de.

Unknown dedi ki...

çok güzel olmuş elbisen ve sayfan bilekliklerde süper fikir ...

Suzy dedi ki...

Minikmimik: teşekkür ederim, beğenmene sevindim. Bileklikleri de elbiseyi de.

Sevtap dedi ki...

ilahi suzy yaka fikrin çok hoş ve yaratıcı :) ama bence yakasızda yakalıda çok sış olmuş sana bu model bu boy kıyafet çok hoş duruyo bence :)

Suzy dedi ki...

karabıdıkım: sağ ol canım. Ben de yakasız sevdim ama üşüyünce bu ayak bilekliklerini bir anda yakaya da dönüştürüp sizlere fikir olsun diye attım. Beğenmene sevindim. Yapımlarını anlattım, çok kolay sen de benim gibi üşüyorsan yap tak derim yani:)

Adsız dedi ki...

I seldom leave comments on blog, but I have been to this post which was recommend by my friend, lots of valuable details, thanks again.

Suzy dedi ki...

Thank you...