7 Eyl 2009

Gecelikten astar elbise yapımı

Bazı kumaşlar ince olduğu için, elbise dikiyorsanız içine astar ister. Eğer astar dikmek istemiyorsanız benim gibi pazardan 2,5 TL'ye bir gecelik alıyorsunuz, büyük fotoğraftaki gibi koltuk altından kesip, kırmızı çizgili yerden (yaklaşık 3 cm) içe katlayarak dikip içinden lastik geçiriyorsunuz ve straplez bir astar elbiseniz oluyor.
Sıkıldığınız, bu tarzda elbiseleriniz varsa aynısını yapıp artan kumaşlarla güller-çiçekler ya da farbelalarla üst kısmı coşturursanız aynı elbiseyi bir yaz da straplez olarak giyersiniz. Bu da benden fikir sizlere.

4 yorum :

Stil Direktoru dedi ki...

İşte eskilerden yapılma fikirlere bayılıyorum mailine de yeni döndüm tekrar geçmiş olsun canım

Suzy dedi ki...

Stil direktörü: sağ ol canım, teşekkür ederim.

embir dedi ki...

Suzycim süpersin valla. Bu uygulamayı bende yapıyorum ama kurdeladan falan iki askı yapıp kullanıyordum astarımı straplez fikrini çok beğendim. Öptüm canım.

Suzy dedi ki...

embir: vallaaaa, askı için kurdele miii, bak işte akıl akıldan üstündür, bu yüzden blog yazıyorum işteee. Hep yeni şeyler öğreniyorum sizlerden. Teşekkür ederim canım benim yorum yazıp beni aydınlattığına... yoksa ben ömür boyu straplez iç elbise giycektim:) Hade öptüm:)