27 Ağu 2009

Yakasız siyah beyaz elbise

Kışın yazlık kumaşla diktiğim, Siyah - beyaz elbise diye adlandırdığım elbiseyi kışlık kumaşla yakasız olarak Kaldera ve Volkan'ın annesi için diktim, tabi kumaşın kareleri daha minicik bu sefer. Yakayı demode oldu diye takmadım. Böylece içine gömlek giyerse yakalarını dışa salıverebilir ya da sonbaharda üzerine bir ceket giyerse yakalarından rahatsız olmaz, bir fularla tamamlayıverebilir diye düşündüm. Fazla mı düşünmüşüm; yorumlarını yarın göreceğiz çünkü gri tulumu ile ancak bu gün kargoya verildi.

8 yorum :

Sezsel by Sezgi dedi ki...

çalışmaya başlayınca böyle elbıseler dıkmak bana farz:))
ellerine sağlık

Hayatın Ressamı dedi ki...

çok güzel olmuş bence bayılacak.
kırmızı kemer hazırmı?
eğer sen yaptıysan kalıbını çıkarta bilirmisin?

ANTİGONE dedi ki...

Aaaa! Benim bugünkü posta koyduğum elbiseme ne kadar benziyor! Bu kumaşla çok güzel olmuş, ben de denemeliyim. Bu arada elbisenin nerelerinde pens var Suzy'cim? Fotoğraftan pek belli olmuyor da..

Suzy dedi ki...

sezgi: Dik tabi canım, satın almaktan her açıdan daha ucuza geliyor.

Sihirli eller: Kırmızı kemer Assortie'den ama siyah kemerimin yapımına bakarsan aynısı olur. http://lilibebek.blogspot.com/2009/08/kemer-yapm.html

Antigone: yok kiii...

www.hobimekan.blogspot.com dedi ki...

Eline sağlık çok güzel olmuş,sade ve şık.Mutlaka beğenecektir.

Suzy dedi ki...

hobimekan; umarım, gerçi kargosu gelmiş ama elbiseyi hala denememiş.

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

Az önce elime ulaştılar ve her ikisine de bayıldım :)
Ellerine sağlık süpürgelilerin en cicisi :))
Bu akşam kırmızı kemer arayacağım herbiryerlerde :)))

Suzy dedi ki...

Volkan-Kaldera: Umarım gönlüne göre kemer bulursun canım. Beğendiğine sevindim. Ama deneyince elbiseyi yine yaz. Merak ediyorum üstünde nasıl durumuş.