3 Tem 2009

Altın elbise


Hayal ettiğim gibi hiç durmadı ama değişik olduğu kesin. Burda 2009/06 dergisindeki fırfırlı elbise kalıbı ile dikildi. Etek ve omuzdaki detayı ben ekledim. Elbisede bir bağdaşmazlık var olabilir ama bu tamamen benim karakterimden geliyor onu söylemeliyim. Ben hem spor, hem şık hem de zarif görünmeyi severim ancak bu üçü bu elbisede bir şekilde güzel yorumlanamadı sanırım. Yine de belki de ben elbiseyi yeterince gösteremiyorumdur diye elbiseyi taşıyabilecek birini hatırladım, onun üzerinde farklı duracağından eminim. Bakalım kendisi ne diyecek...

5 yorum :

GeCe dedi ki...

üçü bir arada olmuş bence de güle güle giy

Suzy dedi ki...

Gece; sağ ol...

ANTİGONE dedi ki...

Çok hoş görünüyor bence. Ama etek ucundaki parça sadece 2-3 cm.lik bir şerit halinde kalsa, yani etek boyu dizde olsa daha iyi olur gibi geldi. Nacizane...

Jojee dedi ki...

çok güzel olmuş canım ben çok beğendm:)

Suzy dedi ki...

antigone; Ondan kolayı ne ki be canım, keserim olur biter:) Fikir için teşekkürler... Yorumlamaya devam et, seviyorum yorumlarınızı.

Jojee; teşekkür ederim beğendiğine çok sevindim, sonuçta bunu bir moda bloğu yazarı söylüyor, saygı duymalıııııı.....