15 Haz 2009

Çizgili tulum


Bu yaz canım tulum giymek istedi ama pazarda bile bulamadım ve kendi kendime bir tulumu dikmek ne kadar zor olabilir ki dedim. Elimde incecik bir jarse vardı. Bol paçalı bir pantolonun kalıbını çıkarıp diktim ve beline lastik geçirdim, üstüne de büyükçe bir dikdörtgeni ekleyip ona da üstten lastik geçirdim ve straplez bir tulum oldu. Tulum oldu da ben beğendim mi hayııır. Hayalimde çok bol paçalı bir tulum vardı. Kalıp malesef beni yanılttı ama deneme için fena sayılmaz. Evde giyebileceğim bir tulumum oldu napalım. Bir daha dener miyim bilmem ama denersem aynı modelin siyahını yapar, dizden bileğe kadar olan kısmı dış bacak kısmından yırtmaçlı yaparım ve bileklere lastik geçiririm, böylece zarif bir şalvar gibi görünür. Çok otantik olacağı fikrindeyim.

6 yorum :

Nazife dedi ki...

Cok enteresan olmus. Gule gule giy. Bu sene tulumlar moda galiba :)

Suzy dedi ki...

Nazife; Evet Nazifecim. Bu sene tulumlar moda. Ben de giymek istedim ama bulamadım ucuz yollu pazardan. Ne yapalım iş yine başa düştü, dikmek zounda kaldım.

Laçin Tenel dedi ki...

Bence gayet güzel olmuş, paçaları biraz daha bol olsaydı sanırım tam olacaktı :))

Suzy dedi ki...

Lacheen; gerçekten tam hayalim de buydu, biraz daha bol paçalı bişey hayal etmiştim. Hatta Cengiz Abazoğlunun bir tulumunu Çağla Şikel giymişti programlarında, sanırım ordan takıldım geniş paçalı tulum aşkına. Senin şu siyah tulumunu da görünce bardağı taşıran son damla oldu bana:) Benim de olsun ne oluuur derken, Cosmopolitan dergisinde Kotonun fuşya renkli tulumunu gördüm aynı böyle straplezdi ama kumaş kesinlikle daha kalındı. Renkten dolayı da abiye gibi duruyordu. Ne diyelim daha iyisi yenisini dikmeye kısmet:) yılmak ve vazgeçmek yok di mi Lacheenim. Dikiş dikmeye senin yüzünden başladığımı söylemiş miydim? :) Gerçekten...

Sevtap dedi ki...

AAAA BEN BUNU DIŞARDA GİYERİM SAKIN EVDE HARCAMA DERİM ÇOK ŞIK OLMUŞ PARMAK ARASI SİYAH BİR TERLİK UFAK BİR SİYAH ÇANTA VE SİYAH SALKIM KÜPELER İLE ENFES OLUR BU ARADA O ZARİF BEDEN SANA MI AİT SÜPER DURUYORDA :D

Suzy dedi ki...

Karabidikim; Dışarıda da giyilir elbette ama bir aması var ki hem iyi hem de kötü. Küçük bir "ama" yüzünden giyemiyorum. Anlatamadığımı biliyorum ama burdan da söylenmez ki anacım. Neyse, tavsiye ettiğin kombin harika bence de keşke o "ama" olmasaydı hemen yapardım közümü karartıp:)
Fiziğe gelince... bloğumdan gelir elde etsem manken tutarım ama malesef benimle idare ediyorsunuz hala:) Zarif diye düşünüyorsan ne mutlu bana. teşekkür ederim.