16 May 2009

Siyah salaş hırka

Yapımını burada sizlerle paylaştığım bu salaş hırkanın siyahından tam 4 tane dikmiştim. Değişik boylardaydılar ama ben sadece birini fotoğraflamışım. Bunda kollar büzgüsüz ve yine uzunca bırakıldı ve boyu beyazından daha kısa.
Bu hafta pazardaydım ve süper trikolar gördüm, lameler, doreler, lame baskılı penyeler... İnanılmazdı. Alıp diksem mi diye düşündüm ama ben daha kendiminkini bile giyemedim. Bütün arkadaşlarıma da diktim bundan, ne yapayım ki lameyi, doreyi... Yok yok, bende tek maksat dikmek galiba.

11 yorum :

gül dedi ki...

ellerine saglık valla çok begeniyorum böyle salaş şeyleri:)

ella dedi ki...

çok güzel görünüyor hırkan eline sağlık canım, çok severim salaş giyinmeyi tam benlikmiş hırka :))

Suzy dedi ki...

Teşekkür ederim Gül ve Owl. Salaş şeyleri ben de seviyorum. Tarz meselesi işte, hiç sevmeyenler de var.

Lúcia dedi ki...

Hi Suzy,

How elegant and lovely this piece is. I like it so much.
Have a good week,

Lúcia

! ÖRGÜELİ ! dedi ki...

Ben bu modeli çok sevdimm.Bu boy daha güzel olmuş(ben öyle seviyom ya)ellerine sağlık şeker:)
Haziranda oğlumun sünneti var bu aralar koşuşturuyorum...

yaprakela dedi ki...

MERHABA COK GUZEL OLMUS ELERINIZE SAGLIK SIYAH SALAŞ HIRKA SATIYORMUSUNUZ ACABA?

Suzy dedi ki...

Lucia; Thank you so much.

Örgüeli; Kolay gelsin canım. Yapabileceğim bir şey varsa her zaman belkerim söyleyebilirsin, çok memnun olurum. Bu arada beğendiğine sevindim.

NİN; kusura bakma ismin öncesini yazamadım:) Siyah salaş hırkam hazırda yok, ama istiyorsan senin için kumaş arayıp bakarım. Bu boy iyiyse senin için hazırlayabilirim bir tane. Yalnız mailima kaç beden olduğun hakkında bir bilgi bırakabilirsen dikerken kolaylık olur bana. lilitosuzy@gmail.com mailima belkiyorum yazını.

VATANSEVER MARINA ANDRIANA dedi ki...

Merhaba
Ben Zubeyde. Sizin sayenizde salas hirka dikmistim. En nihayet bende bir sayfa actim. Bakmak isterseniz sayfamin ismi http://nazozubus.blogspot.com/ bi mahsuru yoksa blogunuzu sevdigim bloklar arasina koydum

Suzy dedi ki...

nazozubus; harika olmuş baktım bile, devamını en içten dileklerimle diler, hoşgeldin derim. Diktiğin hırkayı da yayınlayabilirsin. Yapım aşamaları için benim linkimi verebilirsin herkes diksin de giysin, ayrıca beni listene eklemende elbette ki hiç bir sakınca yok. Sevindim, aramıza hoşgeldin tekrarda. Görüşeceğiz bol bol o zaman... Kolay gelsin.

bugununsaraylisi dedi ki...

Bu hırkadan ben de diktim. Hem de çok kolay ve çabuk şekilde. Sayende.. Detayları paylaştığın için teşekkür etmek istedim.. Gerçekten güzel oldu. Teşekkürler...

Suzy dedi ki...

C.C.: çok sevindim olduğuna. Güle güle giy. Fotoğraflarını bloğunda da paylaş ki ben de görebileyim. Sevgiler...