21 May 2009

Batik jarse elbise


Çağla Şıkelin üstünde gördüğüm bir model bana esin kaynağı oldu bu elbiseyi kafamda tasarlarken. Spor, kadınsı, şık, bilmiyorum ki nasıl bir elbise bu... Ama ben kumaşının yapısına da desenine de hayran kaldım. Bunu bir arkadaşım düğünler için aldı benden ve önüne siyah taşlar eklemeyi düşünüyoruz, bağcığın çıktığı yerlerin hemen altına 2 kolon. Bitince size tekrar gösteririm.
Ekleme 21.05.2010: Taş maş eklenmeden aynen giyiliyor bu elbise. Yapım aşamaları da merak edenler için burada.

6 yorum :

Moonish (moonsun) dedi ki...

Sevgili Lili, yaptiklarin diktiklerin muhtesem, bir acemi olarak bana inanilmaz ilham verecek yaptiklarin :)) Ellerine yuregine saglik :))

Suzy dedi ki...

Moonsun: Ben de acemiyim moonişkom, dik sen, güzel seninkiler de, yeter ki merak olsun yaş önemli değil, insan neler öğreniyor. Hayatın tadına var sen, isteklerine engel olma. İstediğin dikmek olsun, bunda ne var. Dik dik, giy ve giydir. Ben bayılıorum.

Milena Ivanova dedi ki...

Страхотна рокля! Браво:)

Suzy dedi ki...

Milena; blagodarya ti mnogo, sama si go izmislih:) Modelut e izcyalo mio:) super e da se oblichash s kakvoto si sikash.

HADİYE dedi ki...

Merhaba Lili,

Ayyy yeter artık.Herbiri birbirinden güzeller.Çok imrendim ama.Sen dik dik giy.Bizde bakalım.Bende dikebilirim ama kalıbı yok.:(
Nereden alıyorsun bu elbiselerin kalıplarını?Bizimle paylaşırmısın lütfen.

Sevgiler*

Suzy dedi ki...

Canım kalıpları Burda dergisinden aldığımı yazıyorum zaten ama bazen belirli değişiklikler de yapıyorum farklı modeller tasarlayınca. Mesela bu elbisenin eteğini gri metalik elbisenin (blogda var) etek kalıbı ile diktim, üst kısmı için ise bildiğim dikdörtgeni göğüs kısmıma oturttum. Üstü benden altı burdadan oldu:)