8 Nis 2009

Smart Blogger Award


Örgüeli beni Smart Blogger ilan etmiş ve bir de üstüne ödül vermiiiş, diyordum zaten ne bu smart blogger furyası diye, bana da nasip oldu. Çok çok çok teşekkür ederim efendim Örgüeline.

Poluchih nagrada ot orgueli, "Umen Blogger" e nagrada koiato ima slednite pravila;

Kurallar bilindik ama yine de kısaca ekleyelim;
1-ödülü veren kişinin linkini yayınlamak.
( Napishi imeto na tozi koito te nagradil)
2-ödülü verdiğin kişilere mutlaka haber vermek.
(Nagradi nyakoi bloggeri koito mislish che ya zaslujavat i im kaji che si gi nagradil/a)
3-bu ödülü verdiğin kişilerin linkini vermek
( Ne zabravyai da im dadesh linka v bloga si)

Ben de şu arkadaşları ödüllendiriyorum;( A az nagradih slednite bloggeri;)
1. keddy
2. romantikknit
3. biryudumhobi
4. orguknit

2 yorum :

Milena Ivanova dedi ki...

Благодаря за наградата и за това, че си написала и на български!

Suzy dedi ki...

Molya molya, ako imah vreme shtyah vsicko da preveda i da pisha i na Bulgarski no Lilito ne e mnogo poslushno momichence.