1 Nis 2009

Sarı çiçekli elbise


Dünya modası bir yana dursun ben hala kendi kafamdakini dikip giymeye devam ediyorum. Her ne kadar desenli kumaşlar moda olsa da elim hala düz renkli kumaşlara gidiyor ve yetmiyormuş gibi Burda dergisi 2009/3'ten aldığım bu elbise kalıbının da dar eteğini değiştirerek kendime elbise dikiyorum. Ne yapalım ben de modaya aykırı esen bir rüzgarım işte. Elbisenin asıl modelini kardeşime diktim, kendime de eteği değiştirdim hatta üstündeki buket buket çiçekleri de ben uydurup kondurdum. Bana kalsa bütün omuzlarımı bu çiçeklerle donatırdım ama sonra nerede giyerdim bu elbiseyi bilemem. Böylece çok ciddi emek sarf ederek kendimi frenlemeye çalıştım. Çiçekler de sadece omuzlarımda ve önümde kaldılar.

16 yorum :

Milena Ivanova dedi ki...

Страхотна рокля! Деколтето е много оригинално. Харесва ми:)

SMİLENA dedi ki...

bu da nefis olmuş.fotoda ki senmisin .maşallah manken gibisin.sarı tam yaz rengi çok çok beğendim

Suzy dedi ki...

*Mileno blagodarya ti mnogo, modelut e ot spisanie Burda 2009/3 vsushnost beshe tunika no az go napravih roklya i slojih malko cvetya vurhu roklyata.

*Smilenam, teşekkür ederim müthiş iltifatlar, bu gece uyuyamam ben. Tombik bir mankenim aslında nerdeee mankenlik ama elbise yakışıyor mu yakışıyor o zaman yerim manken fiziğini boşveeeer, biz güzeliz içimiz güzel oldukça di mi canım. Sarı yaz rengi ama kumaş kışlık. Sana da sıkıcı gelmiyor mu kışın hep koyu koyu giyinmek. Ben etrafıma baktıkça çok sıkılıyorum ve kışın bile sarı, turuncu, yeşil pembe ne renk bulursam geçiriyorum üstüme, hatta zürefanın düşkünü beyaz bile giyer kış günü:) Hep yanımda kal (öyle hissediyorum), sevgilerimle küçük beylere selamlar Efe Bey'e en kocaman öpücükler.

! ÖRGÜELİ ! dedi ki...

Tam yazlık olmuş renk süper çokta yakışmış ellerine sağlık suzişim.

orgu delisi dedi ki...

kendine haksızlık etme,gerçekten çok zarif görünüyorsun fotoda.
elbise de ilkbaharı atlamış yaz moduna girmişsin. eline sağlık.çok hoş olmuş yine.

gül dedi ki...

canım maşallah ne hamaratsın sen harika şeyler dikiyorsun çok begeniyorum iş olarak yapıyormusun sadece kendinemi dikiyorsun

Suzy dedi ki...

* Örgüeli; teşekkür ederim canım.

* Örgüdelisi; Teşekkürler, beğendiğine sevindim.

Gül; teşekkürler, kendime de dikiyorum, etrafa da dikiyorum. İş haline getirsem mi acaba diye düşünüyordum... Karar veremiyorum.

gül dedi ki...

bence süper olur canım harika dikiyorsun hazırlardan bile daha güzel

Suzy dedi ki...

Gül; motivasyonun için teşekkürler. Belki de yaparım iyice cesaretlenirsem. Belki de hayalimdeki iş budur kim bilir?

ella dedi ki...

çok güzel bir elbise olmuş, rengine bayıldım, eline sağlık :)

leyya dedi ki...

sevgili suzy güzel yorumun için tşk ediyorum.bir de mim vardı katılamadım kusuruma bakma lütfen o kadar yoğun bir dönemdeyim ki.
dikişlerin çok güzel.hepsi için eline sağlık sevgili suzy.kolaylıklar diliyorum

gül dedi ki...

ay sen bana yakın bi şehirde otursan keşke bayıldım benim etrafımda hiç böyle güzel dikiş dikenler yok bu konuda çok ciddiyim...

Suzy dedi ki...

Owl; teşekkürler.

Leyya; ne kusuru arkadaşım. Blog dünyası zevk için yapılır zorunluluk değildir. Bir tür tutku bizimki ve vakit buldukça yaparız elbette. Asla kusura bakan bir insan değilim. Kolay gelsin diyorum.

Gül; Ben güzel dikmiyorum ama çalışıyorum dikmeye aslında. Ayrıca bakacak minicik bir bebeğim olmasa kesinlikle güzel dikebileceğime inanıyorum:) Yalnız eğitim filan almadım bu konuda ve bu işi böyle yapmak bana çok heyecan veriyor. Her elbise bir bulmaca gibi ya da bir matematik problemi (mat. problemlerini çok severdim okulda :). İltifatların için teşekkür ederim motive ediciler kesinlikle.

! ÖRGÜELİ ! dedi ki...

Ödülün seni bekliyor canım:)

Suzy dedi ki...

Hemen geliyorumalmaya ödülümü, örgüeli şimdiden teşekkürler.

Unknown dedi ki...

:D ben örgü örmeyi cok seviyorum ama sanirim sayenizde dikis dikecem :D makinemi cikardim :D bu arada moda katoloklardaki resimlerde degil insanin kendine yakisanidir:D ellerinize saglik