17 Ara 2008

Yeni yıl süsleri


Yeni yıl ağacınızı süslemek için bir-iki fikir de benden.



Kar tanesine benzeyen dantel motifi simli parlak bir iple örün ve kolalayın (yada nişastalı su da işe yarayabilir), üstüne pullar, boncuklar dikerek süsleyin daha çok parlasın (yeni yılınız da öyle olsun diye). Bir ip veya kurdele yardımı ile ağacınızı süsleyin. Benim motifim kırmızı motifli boleromun motiflerinden (yapılışının linki burada), ip de gri motifli hırkamdan artan anchor ipim.

Diğer süsün yapılışını fotoğraflarla anlatayım dedim:
İlk önce bir kozalağı alıp telle bir askı yeri yapın (boncuk işi yapanlarda malzemeler vardır). Aşağıdaki gibi yada istediğiniz gibi.
Sonra bu kozalağı istediğiniz yoğun boyayla (ben guaj boya kullandım) boyayın.
Boyayı kurumaya bırakmadan önce üzerine simler dökün.
Boya kuruduktan sonra da sprey vernik sıkabilirsiniz, hem boyayı hem simlerin dökülmesini hem de parlamasını sağlar.

4 yorum :

Nur dedi ki...

ellerinize sağlık çok güzel olmuş

Suzy dedi ki...

Teşekkür ederim Nurcum.

Yelda dedi ki...

Çok hoş olmuş
Bende başladım yılbaşı süsü yapmaya
evdekileri değerlendirmek maksat

Suzy dedi ki...

Yelda: Teşekkürler. Evet evde atım atım çok çirkin olan görüntü düzelebilir böylelikle.